Australia Horn

Australia Horn

fredag 3. oktober 2014

Wentworth Falls

Inngangen til Charles Darwin-stien
Fem minutter fra togstasjonen i Wentworth Falls fant jeg inngangen til Charles Darwin-stien, som skulle lede til fossen Wentworth Falls. Ja, stedet er oppkalt etter fossen.

På stien nedover mot fossen.
Før vi igjen kom til en bratt trapp nedover fjellsida
Høyder og utsikter. 
Som sagt...
Vi så plutselig en hale, og fant fram GoPro-kameraene.
Og jeg traff blink. EN ØGLE!
Det mest eksotiske dyret jeg har sett hittil.
Wentworth Falls, sett fra bunnen og opp.
Kul sti.
Flere fosser langs stia


Nye trapper oppover fjellsida.
Ny utsikt på vei oppover mot Conservation Hut etter to timers gange. 

Slik gikk vi leeenge tilbake mot togstasjonen i Wentworth Falls. Strake veien rett framover.

Det er fryktelig internett på alle stedene jeg bor her nede i Aussie. Derfor får jeg ikke lagt ut alt. Håper likevel disse bildene hjelper til med å illustrere noe av det jeg ser og opplever :)

Legger også ut bilder på Instagram: Magnus_la


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar